Filtera på:




StyrelseAkademiens medlemskap

Ett medlemskap i StyrelseAkademien kan skapa nya möjligheter för både dig och din verksamhet.

 

Som medlem erbjuds du kunskapshöjande utbildningar, aktiviteter och får tillgång till vårt breda nätverk. Vi delar med oss av vår kunskap, bland annat via Kunskapsbanken, och i medlemstidningen Professionellt Styrelsearbete. Dessutom får du medlemspriser på utbildningar och tjänster.

 

Som medlem får du:

 

 

 

Medlemspriser: Du får medlemspriser på utbildningar, kurser, seminarier, utvald styrelselitteratur och olika tjänster som underlättar styrelsearbetet.

REGISTRERA

TOTALT   1 365 SEK
  Moms 25% 235 SEK
  Att betala (medlem) 1 600 SEK
villkoren

KONTAKTA OSS

HITTA LOKAL KONTAKT?

VÄLJ ETT ÄMNE

Tid: Torsdag 4 april kl. 09:00-16:00

Plats: Umeå (lokal meddelas senare)

Pris: 6 000 kr ex. moms (ej medlem); 5 000 kr ex. moms (medlem)

Anmäl dig här!

Förening

LinkedIn utbildning för dig som vill bygga ditt professionella styrelsevarumärke

Ett relevant och aktivt nätverk blir allt mer avgörande då rekommendationer betyder allt mer. Rekryteringen som sker via LinkedIn ökar och det innefattar även styrelseuppdrag.

Detta är en kurs där du på plats arbetar praktiskt med LinkedIn, dvs du tar med dator och bygger din profil under kursen.

Utbildningen syfte är att ge dig konkret kunskap om hur du bygger ditt professionella varumärke på LinkedIn med fokus på styrelseuppdrag. Kursledare är Linda Björck, LinkedIn expert och social media manager. Linda ingår i en expertgrupp hos LinkedIn Nordic och är erfaren utbildare.

Förmiddagen
• Baskunskaper – lär dig att bygga din profil med bild, innehåll och säkerställa att profilen öppen för uppdrag.
• Vad man bör tänka på om man vill vara aktuell för styrelseuppdrag.
• Tid för eget arbete att uppdatera din profil
• Sökfunktionen – så hittar du kontakter och bygger ditt nätverk
• Så tar du kontakt – skriv en personlig kontaktförfrågan

Eftermiddagen
• Kunskap kring avancerad sökfunktion
• Räckvidd – vilken typ av inlägg får högst genomslag, vilken dag och tid skall de läggas upp?
• Grupper – hur du bygger ditt personliga varumärke
• "Influencers ”– intressanta personer att följa och ta lärdom av
• Hur du skriver inlägg och artiklar samt bildhantering
• Användning av hashtags #
• SSI – Social Selling Index – vad är detta och hur ökar du ditt index?
• Konkret handlingsplan och mål

Nationella partners: